Nyfiken
Idag har det varit fullt upp med både jobb och föräldramöte för mitt yngsta barn som började gymnasiet nu i höst. Då hon har valt att gå i skola på annan ort fick jag ta en tur till en större stad.
Min man och jag tog en liten tur till shoppingcentret i utkanten av staden innan vi åkte hem. Då passade jag på att handla för mitt presentkort jag fick i somras av min bror och hans sambo. Det blev lite nya bakartiklar som jag kan känna att jag har saknat i mitt kök.
Jag ser varje dag hur många besökare jag har på min blogg varje dag. Det gör mig nyfiken på vem du är som tittar in här. Är du en av mina FB-vänner? Är du någon som bara har "snubblat" in här av en tillfällighet? Har du blivit tipsad av någon om min blogg?
Ni gulliga läsare får gärna lämna en kommentar om ni vill. Det skulle vara roligt att få läsa något från er.
Ha en härlig måndagskväll!
#1 - Leena

Jag läser =)

Svar: Trevligt Leena!
Viktoria Grönqvist Alvin

#2 - Anonym

Att jag läser vet du ju redan.
Yvonne

Svar: Det är trevligt att du gör Yvonne!
Viktoria Grönqvist Alvin

#3 - Anonym

Jag läser och gillar det jag läser ☺

Svar: Tack så mycket!
Viktoria Grönqvist Alvin

#4 - Anonym

Jag läser o blir inspirerad av din blogg. Jätte fina bilder o måste prova att baka citron kakorna du la ut i senast. 😃 kramen

Svar: Vad roligt att jag inspirerar! Jag älskar att baka och hoppas att jag kan förmedla det till er läsare. Mitt liv är ju inte bara bakning, men ganska stor del.
Fortsätt gärna följa och kommentera. Kram
Viktoria Grönqvist Alvin