Drömmar och tankar om livet
Min man och jag har tillbringat dagen i den sora staden i norr, Linköping. Vi har både gjort synundersökning, tittat ut nya bågar, fikat och shoppat och har nu äntligen landat hemma i den lugna lunk som vi har här hos oss.
 
Vi, min man och jag, tog med oss kaffekoppen och satte oss på trappan i kvällssolen en stund när vi hade kommit hem. Det är så skönt med min man då vi kan sitta tysta brevid varandra och det känns helt naturligt att göra det. Jag tror att det har att göra med att vi är väldigt trygga i vårt äktenskap och det liv som vi har.
 
 
När vi satt där tysta och bara njöt av varandras sällskap och kvällssolen så startade vi ett samtal om livet i stort. Vad vi vill göra i framtiden om vilka drömmar och mål vi har. Nu har vi ganska lika tankar och drömmar om vad vi vill, men det är ändå skönt att få sätta ord på dem och få tala om för varandra vad man tycker och känner. Det är viktigt i ett förhållande och äktenskap att ha den tryggheten, att våga göra det och att man känner tillit till varandra. 
 
Ta hand om varandra!