Packa upp och ställa undan.
Hå hå ja ja!
Nu börjar det reda till sig lite smått här i några skrymslen och vrår. Det är klart att det står kartonger och lådor både här och där men på det stora hela börjar det bli ett ganska hyfsat fungerande hem. Mitt mål är att... nej förresten jag har inget mål. Det får bli vad det blir vi ska ju ändå renovera undan för undan och då är det viktigare att det rum som är under renovering blir färdigt. Vill inte ha något halvdant gjort. Den resan har jag redan gjort så den kan jag. 
Lyckan var total idag när jag kom hem och min man hade hittat och ställt fram min Kitchen Aid! Så imorgon kan det hända att det blir något bakat. Det skulle vara härligt om det hinns med. Min terapi behövs=bakningen. 
 
Det är rätt häftigt att se på de sociala medierna under dagen att det är den fantastiska månen som var i natt som har stått i fokus. Jag var själv uppe vid halv fem och tittade på den! 
 
En suddig bild från mobilen men en fantastisk måne.
 
Var rädd om dig! 
❤