Titta in i mitt kök
Just nu består fritiden mest av att stå med näsan i kartongerna och packa upp det mesta som man hittar användning och plats för. Det som prioriteras först och främst är köksredskapen och porslinet som kan tänkas vara av nödvändighet i vardagen. 
Vi huserar i det gamla köket i den lägenheten som vi kommer att inreda med sovrum, eventuellt ett bibliotek och badrum. Badrummet ska då hamna där köket är idag. Köket nere, ja det vill säga det framtida köket, är fortfarande under rivningsstadiet. Och då jag tillbringar så mycket tid i just köket så vill jag inte ha ett mindre kaos där jag ska baka och laga mat. Så vi lägger ner lite tid på det tillfälliga köket för att få det funktionellt. För som det är nu så har vi ingen aning om när det nya kan bli färdigt. 
Det känns lite stressande för mig att inte veta men det är bara att acceptera läget som det är och det är också jättebra träning för mig att låta saker ta den tid det tar. Men det är svårt...
Bjuder idag på ett par bilder från köket och hur det ser ut just nu. Det är under ständig förändring men det gör ingenting, bara det inte är totalt kaos så går det bra. 
 
Hängde upp min fina skafferiskylt på dörren. Längtar tills jag kommer att ha det stora skafferiet i det nya köket. 
 
 
 
Ha det gott!