Fira kärleken
Idag firar vi kärleken min man och jag. 
Idag är det 7 år sedan vi sa "Ja" till varandra i Djursdala kyrka i närvaro av alla våra nära och kära.
 
 
 
Den 29:e augusti 2009 är en av de största dagarna i mitt liv.
Den dag då jag fick min man, min andra hälft, min bättre hälft.
Den person som jag vill dela resten av mitt liv med och som känner mig bäst.
Min man som finns för mig i alla väder oavsett vad.
Varje dag som jag får dela med dig är en gåva.
Vår kärlek är stark och tillsammans är vi oslagbara!
 
 
 
 
Vid din sida är jag aldrig rädd
Vid din sida står jag alltid beredd
För om nån gör dig ont o ditt liv blir trasigt o tomt
Då står jag kvar som en vän du har

Vid din sida finns det alltid hopp
Vid din sida kan jag känna din kropp
Som en klippa som står stadig när vågorna slår
Du är mitt värn mot den hårda världen

Du är mina andetag, min lunga
Du är mina hjärtslag, min chans, min tröst
Kom, kyss mig - kom, värm min kalla tunga
Kom, låt mig vila mot ditt bröst

Vid din sida har jag sett så mycket mer
Vid din sida blir jag din egen kavaljer
Vi kan dansa gatan fram - låt det yra upp grus o damm
En ängel låter det snart falla ett regn där

Vid din sida har sorgerna gått
Jag har gjort allt, min vackra syster
För att dom ska försvinna bort
Så jag kunde ta deras plats o bygga dig ett vackert palats
Jag håller dig högst
Du är mina ord, min röst

O om jag faller nångång, min vän
Faller djupt mer i rädslor för allting igen
Lyfter du upp mig då o bär mig hem?
Kom nu, vi går mot himmelen
Vid varandras sida
Text och musik: Fredrik Jonsson
 
 
 
Jag älskar dig Håkan!