När det inte blir helt som man tänkt sig
Har lagom satt mig ner i soffan och måste snart resa mig för att gå till sängs. 
 
Dagen har gått förbi i en sjuhelsikes fart och stannade inte upp förens nu. 
Det har varit allt från städning till bakning till att köra grejer och just nu känner jag att huvudet är lite för fullt av tankar av olika slag och ingen ordning på dem så jag besparar er något längre inlägg ikväll. 
 
 
 
Jag har blivit firad av mina barn idag med både blommor och paket men innehållet får ni kanske se imorgon. 
Det är alltid mysigt att få rå om dem båda då det inte händer så där jätteofta nu för tiden. Alla har vi fullt upp med vårt eget och det tycker jag är bra. Då uppskattar vi tiderna tillsammans så mycket mer. 
 
Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner i sängen och sova. Klockan ringer alldeles för tidigt imorgon, strax efter fyra, och sedan är det full rulle hela dagen. 
 
Ta hand om dig! 
❤