Hela Sverige bakar
Inser snabbt att blogga från mobilen inte är det lättaste när skärmen är liten och ögonen är trötta. 
Tyvärr får det bli en inlägg från mobilen då vårt internet inte fungerar och de lovar att det ska vara åtgärdat senast den 2:e december. Hoppas verkligen att det INTE dröjer så länge.
 
Ikväll kryper jag upp i soffhörnet vid åtta och tittar på finalen i "Hela Sverige bakar" och är väldigt nyfiken på vem som kommer att ta hem segern i tävlingen. Har en favorit bland de tre men alla är duktiga bakare men har inte imponerat lika mycket som Erik har gjort. Hans recept har innehållit smaker som har tilltalat mig och det är något som jag uppskattar lika mycket som ett fint dekorerat bakverk. 
Så som ni förstår så håller jag tummarna för den manliga deltagaren ikväll! 
 
 
 
För att höja mysfaktorn här hemma ska jag smyga runt och tända lite ljus nu och se till att hamna i den härliga slappa stämningen så här en vanlig tisdagkväll så här i slutet på november. 
 
Ta hand om dig! 
❤ 
#1 - Finurliga fröken

Jag hejade också på Erik! Tyckte han var fantastiskt duktig och så härlig. Men dom var duktiga allihopa och värdiga vinnare. Men hade varit kul med en manlig vinnare. Kram

Svar: Ja, visst hade det varit det. Men som du skriver så var de jätteduktiga alla tre i finalen. Ha det gott!
Viktoria Grönqvist Alvin