Vackra höstens sista bilder
Vilken härlig höstdag det har varit här i dag. Solen har strålat från en klarblå himmel och med 7-8 plusgrader och en liten försiktig vind så har det varit väldigt lätt att njuta av hösten. 
Vaknade ganska tidigt idag, en effekt av omställningen av klockan och att solen letade sig igenom de små springorna i persiennerna i sovrummet, kanske var det meningen att jag skulle komma upp i ganska skaplig tid idag. Men... jag passade på att dra mig en liten stund innan jag tassade upp och styrde iordning söndagsfrukosten till min man och mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Passade på att ta med mig kameran ut en stund, försökte mig på att fånga det sista av det vackra av hösten som finns kvar. 
I den blåst som har varit så har de flesta löv dalat ner och de ligger nu mestadels i större drivor istället för en fin färgglad matta på marken. Men det är en del av årstiden det här också och snart står alla träd alldeles kala och kalla och bara inväntar den karga vinter som ligger framför oss.
Det är tur att vi får dagar som den idag för att kunna ladda batterierna och må-braförrådet till övriga dagar då det är grått och kallt. Det gäller att njuta av nuet!
 
Ta hand om dig!