Skönhet
Fredag och kvällen har smygit sig på. Full rulle hela dagen och det är först nu som jag verkligen gör ingenting. Eller ingenting och ingenting. Att titta in till er är mycket, men den som förväntar sig ett långt och innehållsrikt inlägg ber jag så hemskt mycket om ursäkt till, då jag absolut inte kommer att uppfylla era förväntningar/önskemål.
 
Min ambition för kvällen är lite näthandel och inte så mycket mer än det. Av någon konstig anledning så tar det mesta i skönhetsvård slut samtidigt. Det spottar och fräser om diverse tuber och flaskor och hur mycket man än skakar dem eller låter dem stå uppochner över natten så säger det samma sak iallafall. Då är det bara att ta en stororder och se till att det finns hemma så jag får möjlighet att citera trollmamman i "Trolltyg i tomteskogen" -Nu ska jag göra mig vacker! Men jag tror nog att jag hoppar över ormen som hårband...
 
 
 
Att bli äldre har för mig inneburit att bli mer och mer noga med vad jag använder för produkter både till kropp, hud och hår. Jag ser till att det är kvalitet och att innehållet är så skonsamt som möjligt utan en massa konstiga sammansättningar av kemikalier som man aldrig har hört talas om. För min hud och mitt hår ska jag ju ha med mig livet ut och de förtjänar den bästa vård de kan få. Det gäller att vara rädd om sin kropp både invärtes som utvärtes och får man både snygg kropp och utseende på köpet så är det bara att tacka och ta emot, men jag gissar att jag får göra allt arbete själv... 
Nu är det inte bara produkter att smörja in sig med som gör en sund kropp utan det är ju både kost och motion som är den stora biten. Jag har investerat i lite nya träningskläder och löparskor, vilka jag inte har invigt än, men det kanhända att det kommer snart framöver. För av någon anledning är det både roligare och lättare att ta hand om sig själv om det finns lite nytt och fräscht att plocka fram.
 
Njut av kvällen och ta hand om dig!