Snart dags för årets cykelfest
Jag vill lova att det är kontraster i vårt liv. 
Ena dagen förfäras vi av det hemska terrordåd som skedde i Stockholm och nästa dag är det festligheter på gång.
 
Jag har pysslat nästan hela dagen fram till nu och det är inte för att jag måste utan mest för att det är roligt. Har dukat upp för förrätten, som föll på vår lott i år, med temat rosa, vitt och silver. Det känns krispigt och fräscht samtidigt som det avspeglar det härliga väder som har varit och fortfarande är idag. Jag har satt rosa och vita tulpaner i små vaser på bordet och jag passade också på att sticka ner små grenar av syren då deras knoppar är så vackra just nu. 
Jag bjuder er bara på en liten bild från dukningen inför festen och jag lovar att det kommer mer en annan dag från vår härliga kväll.
 
 
 
Det är ett härligt koncept att få cykla runt och hälsa på hos andra som man kanske bara har sett på samhället och man kanske eventuellt har varit samtidigt på ICA och handlat. Lite pirrigt måste jag erkänna att det är att få hem två par just nu hemliga gäster för att sedan cykla vidare hem till, ja det vet vi inte förens om några timmar.
Kvällen avslutas sedan med alla deltagare på ett hemligt ställe och de pengar som blir över går till Barncancerföreningen Östra, så den här kvällen gör inte bara nytta för mig som deltagare.
 
Ta hand om dig!