25 kronors-böcker
Sitter i trädgårdsmöbler och är så där härligt trött i kropp och knopp som man blir efter en semestertripp. Nu blev det ingen längre tripp utan det blev en resa runt nästan hela Vättern med en övernattning i Hjo. Och jag lovar att det kommer uppdatering om resan så fort jag får igång en dator så jag även kan visa er de fina platser som vi besökte. 
 
Vår övernattning blev ju som jag skrev i Hjo och med det innebar det lite mer tid att spendera där än på de övriga platserna. Inget stort shoppingmecka om det är det man är ute efter men några få mysiga butiker att kika in i om man är sugen. 
 
 
 
 
Jag hittade en butik som sålde böcker för 25 kronor styck och kunde inte låta bli att inhandla en liten hög. Jag vet inte riktigt vad det är för sorts böcker men tycker att det är intressant att "bara" starta upp läsandet utan några förutfattade meningar eller några lästa bokrecensioner som gör att jag kanhända måhända får några tankar och funderingar om den i förväg. 
Dock vet jag att en av böckerna, House of cards, är en hyllad TV-serie och med det här jag faktiskt skapat mig en föreställning om att även boken ska vara det. Har inte sett serien då jag är värdelös på att följa serier men är boken bra kanske jag blir sugen på att kolla in den jag med. Vem vet.
Bokfynd för 25 kronor styck, ja då kan det göra detsamma om boken är bra eller inte, den blev ett billigt tidsfördriv för mig.
 
Ta hand om dig!