Att välja rätt
Åhå vad tiden rinner iväg när den vanliga vardagen drar igång. Jag hinner inte med att vara så social med er som jag skulle vilja, men jag har lärt mig att prioritera det viktigaste och igår var en kvällspromenad med söta dottern viktigast för mig. Och då fick det bli så!
 
Idag blir det inget större inlägg heller för ikväll så prioriterar jag Ernst! Finns säkert en hel del till därute i Sverige som gör exakt detsamma som jag. Men ikväll är det säsongsavslutning och jag är så nyfiken på att få tillfälle att se allt som har gjorts under programmens gång i sin helhet.
 
Inte nog med att jag prioriterar Ernst före er utan ni ligger tyvärr. eller hur man nu ska se det, på tredje plats ikväll då mina kollegor ska få sin fredagsfika imorgon. 
Jag tänker inte avslöja riktigt än vad det är men ni kan ju kika lite över axeln på mig så blir det iallafall en liten sneakpeak!
 
 
Att prioritera har blivit viktigare i livet,att det går inte att göra allt som jag vill utan jag måste välja. Hur jag väljer kan vara olika beroende på vad det gäller. Men familj prioriteras alltid först och resten går på ren magkänsla och vad hjärta eller hjärna säger till mig. 
Vi vet aldrig vad som väntar oss imorgon eller dagen efter det och då gäller det att ha gjort de rätta valen. De rätta valen för dig själv, inte de rätta valen för att andra ska må bättre än dig.
 
Ta hand om dig!
#1 - Cissi

Bra prioriterat :) prioriterade också Ernst igår ;)

Svar: Absolut! Inte fel alls! ☺
Viktoria Grönqvist Alvin