Tennistårta
Har fått äran att baka födelsedagstårta till en idrottsintresserad 50-åring. Det är både orientering, innebandy och tennis som står på listan för idrotter att utöva.
Då intresset för idrott är stort så tänkte jag ganska så med en gång att det skulle bli en tennistårta i någon form och den här gången blev det en tennisplan med diverse tillbehör. 
 
Jag vågar sällan mig på att modellera saker men har genom diverse tårtor blivit modigare och modigare med det. Det mesta vill jag ska vara ätbart på tårtan och det är enbart nätet på planen samt i tennisracken som inte ska stoppas i munnen. Det finns säkert sätt att göra ätbara nät på, men det var inget som jag kände att jag ville ge mig på i så fall. 
 
 
Receptet på tårtan får jag ge er en annan dag då jag fortfarande inte har någon fungerande dator men imorgon kan hända att det sker ett inköp då det ska bli en liten dagsutflykt. Men så länge får ni hålla till godo med lite bilder från mobilen.
 
Ta hand om dig!