Det bästa jag har
Oj då! Ikväll blev det sent innan jag hann hit. Kan bero på att jag har både varit ute och fixat en del men mestadels inomhus och arbetat på ett litet "projekt". Resultatet av det visas imorgon. Då ska jag ta mig tid en stund att sitta ner och skriva och redigera bilder så jag kan visa er. 
 
Det är tur att jag har dessa två guldklimpar hemma som förgyller min vardag och helg.
 
Vi är inte som alla andra för vi är unika!
 
 
Saknar bara den tredje guldklimpen men han dyker upp här med jämna mellanrum, vilket jag är glad för. Har upptäckt att han blir bara mer och mer lik sin ena morbror tillika gudfar och det händer även att de inte umgås så frekvent. Ibland tror jag att det ligger i generna.
 
Dags att stoppa löständerna i glaset och lägga fötterna på kudden för imorgon är det en ny dag, nämligen Andrea's födelsedag!
 
Ta hand om dig! 
#1 - rabarberfaktor

det va en otroligt mysig blogg du har, väldigt inbjudande :D

Svar: Tack så jättemycket! ❤Du är varmt välkommen tillbaka hit!
Ha det gott!
Viktoria Grönqvist Alvin