Sommarkväll
 
Ikväll gör jag inget annat än att njuter av sommaren. En kväll som är alldeles ljuvlig med dofter, ljud och den ljumma sommarbrisen som virvlar runt försiktigt här hemma.
Att få chansen att njuta av dessa stunder är guld värt och jag förpackar dem försiktigt i mitt inre för att kunna plocka fram känslan senare i höst och vinter. För mig så betyder dessa härliga sommardagar och kvällar så mycket, de behövs för min fortsatta existens. En tid att minnas och komma ihåg när det blir mörkare men även att veta hur det känns för att kunna längta till den sommar som sedan ska kliva in i livet.
 
Nu låter det som jag redan tycker att den här sommaren är över, nej absolut inte, men jag gillar att jobba preventivt och förbereda mig inför det som komma skall, men även att ha ett mål att sträva mot. Jag behöver en drivkraft som tar mig framåt och jag är lite som åsnan som drar vagnen, det behövs en morot för att komma framåt. Sedan var som är moroten för mig, ja det kan variera i det oändliga och det spelar inte så stor roll för någon annan än just mig.
 
Nu får vi fortsätta att njuta av det som är!
Ta hand om dig!