En studentmammas liv och leverne.
Hej här är jag! Jag lever och mår bra trots att jag inte har kikat in här på en stund. 
Nu är jag inne i slutfasen av studentveckan, jo mammor och pappor har också det men på ett annat sätt och ett helt annat fokus än studenten. Det börjar bli ordning och reda på saker och ting och nu är det bara finliret kvar, det vill säga dukning, innan det är dags att ta emot den utsprungna studenten. 
 
Liten sneakpeak...
 
Tiden har inte riktigt räckt till till mycket mer än jobbet och sedan det eftermiddags/kvällspass som har spenderats i köket. Men imorgon kväll är det färdigt och jag kommer att ge er en fullständig presentation av dagen vad det lider.
 
Nu är det dags att slå igen de små blå en stund och få den berömda skönhetssömnen så att jag orkar med att ta emot min älskade dotter som student! Tjoho!!! 
 
Ta hand om dig! 
#1 - Sanna

Ser jättefina ut! Kolla gärna in mitt senaste recept också!

Svar: Tack så jättemycket! Kikar gärna in hos dig!Ha det gott!
Viktoria Grönqvist Alvin