Studentbal 2017
Den här dagen har varit helt underbar och en dag som jag kommer att bära med mig i hjärtat livet ut!
Idag har mitt yngsta barn, min älskade dotter, dansat sin studentbal tillsammans med en massa andra glada blivande studenter. Det dansades wienervals och flera andra vackra valser i SAAB Arena. Det var ett vackert färghav av underbart vackra flickor i frasande känningar och urtjusiga frackklädda pojkar som förde sig så elegant som om de inte hade gjort något annat i hela sina liv.
 
 
Andrea tillsammans med hennes balpartner David.
 
Det går inte att beskriva känslan som infinner sig i bröstet när man får uppleva en dag som denna, då jag som mamma får se hur ens barn helt plötsligt uppenbarar sig som den mest sofistikerade unga vuxna uppklädd till den vackraste människor på jorden.
 
Vad är väl en bal på slottet? Ett minne för livet och något som jag är stolt över att både mina barn har velat göra. Det är en chans som kanske bara dyker upp en gång i livet och en upplevelse som inte finner någon motsvarighet oavsett vad man tar sig för. 
 
Nu stundar studenten om några veckor för Andrea och sedan börjar livets allvar på riktigt. En början på något nytt och spännande, där varje dag är ett oskrivet blad som ska fyllas med olika saker...