Tröttmössa på!
Det blev en låååång dag idag. Får väl inse att jag inte är de där inbillade 27 åren utan de verkliga 43, fast jag ser ut som sjutton!
 
 
Tänk när man var ung och det spelade ingen roll att man bara hade sovit några timmar, man var lika pigg och på iallafall. Nu får man vara glad för varje gång man orkar vara vaken längre än till klockan 22 och har fått minst åtta timmars sömn natten innan.
 
Jag vet inte om det var bättre förr eller om det är så att den dygnsrytm som existerar nu är det ultimata. En sen kväll, eller som idag en lång dag, kan man få sota för en bra tag efteråt. Så mina vänner, nu hägrar sängen och några timmars skönhetssömn till klockan plingar till imorgonbitt. Kanske skulle leta reda på en larmsignal som är som en applåd då jag känner att jag är förtjänt av det då jag kämpar mig upp varje dag! 
 
Ta hand om dig!