Höstkänsla
Det har varit lite kontraster i luften mellan gårdagen och dagen. När jag klev ut på trappen här hemma imorse strax efter klockan sex så var det en härligt frisk hög luft som mötte mig, precis tvärt emot vad som var igår på morgonen vid samma tidpunkt. 
Trots att termometern inte visat några låga temperaturer under hela dagen så har det ändå varit en annan känsla i lften, den där som skvallrar lite om att det är förändringar på gång och att det är dags att börja släppa sommaren så smått. För den har nog gjort sitt nu och får lämna oss för den här gången. 
 
Då jag fick lite höstkänsla idag så passade jag på att klä mig därefter. För ett tag sedan så investerade jag i en klänning i härliga höstfärger och den har blivit hängande i garderoben då den inte har känts riktigt aktuell för stunden. Men idag visade den exakt den höstkänsla och stämning jag kände samt att det är lite roligt att få känna sig lite extra fin en fredag, så var det inget att tveka över när jag öppnade garderoben i morse vad jag skulle välja för plagg.
Tillsammans med mina nya boots så blev det en lagom fin outfit för en vanlig härlig septemberfredag och jag kunde inte låta bli att leka lite med kameran när jag kom hem från jobbet. Det är så sällan som jag bjuder på lite egobilder, då det inte är något som jag känner mig riktigt bekväm med. Så håll till godo, ni vet aldrig när ni får se några härnäst.
 
 
 
 
Klänning från Vero Moda och boots från Skopunkten.
 
Har du några planer för helgen?
Här blir det en ganska lugn helg skulle jag tro, lite som det brukar vara, vilket jag inte har något emot. Det blir en tur till dottern och lite fix hos henne någon av dagarna och vi får se om vi gör det till en familjetripp eller om jag åker själv. Det beror sig på hur snickarsugen min man är, inte snickarsugen = familjetripp, snickarsugen = ensamtripp. 
 
Nu tar vi helg och låter alla måsten vila tills imorgon, eller en annan dag då de kan göras.
 
Ta hand om dig!
#1 - Anonym

Så snygg både outfiten och kvinnan som poserar:)
Vi ska på Bal på ett riktigt slott! Riktigt spännande! Vår outfit blir frack och långklänning
Ha en bra helg och återkommer om hur balen blev 💃🏻 kram H från en annan kommun 🤔 Men lite föredetta kollegor! Kan du gissa vem? 🙌🏼🙌🏼🙌🏼😊

Svar: Åh, nu blir jag lite fundersam vem det kan vara... Men tack så jättemycket för den fina kommentaren! Återkom gärna med både bilder och rapportering om balen på slottet!
Ha det gott!
Viktoria Grönqvist Alvin